czwartek, 6 grudnia 2012

ZAWIESZAM ... ;X

Dziękuję za ponad 2000 wyświetleń bloga !
Jesteście mega !! ♥
I dziękuję za te komentarze , podtrzymujące mnie na duchu ..
Jednak ...
Muszę zawiesić ... ;C
Wiem że zawiodę wielu z was i jest mi naprawdę przykro . Ale takie już koleje losu ...
Dlaczego zawieszam ..
Po pierwsze , ostatnio mam coraz mniej weny co mnie dołuje . I odbija się to na rozdziałach .
Po drugie , coraz mniej osób komentuje . -,-
Po trzecie , są osoby które wyzywają mnie od dziwek itp. Nie wiem czemu .
Po czwarte , wyjeżdżam w sobotę do Londynu . Oczywiście , tam będę miała neta , ale wiecie ... ; |
PRZEPRASZAM WAS JESZCZE RAZ !
Mam nadzieję że to chwilowe zawieszenie nie odbiję się na tym , że nikt nie będzie tego czytał .. ; )

Przyznam się że chciałam usunąć bloga , ale od tego pomysłu odwiodła mnie K. i Just XD . ♥
ZAJEBISTE OPOWIADANIE ---> http://sykes-thing.blogspot.com/ <-- wbijać na niego !
Kocham Was ; **
I was wszystkich ! <3
Mam łzy w oczach no ..
To tyle na razie ...
Wasza Ev Nina Yo ( Koczyk ) ♥ ;3

3 komentarze:

  1. Rozumiem, że masz powody by zawiesić, ale i tak jest mi smutno :-(
    Wracaj szybko, będę tęsknić...

    Pamiętaj! Twoje opowiadanie jest zajebiste, wspaniałe, genialne (jeszcze długo mogłabym tak wymieniać) i nie ważne co, zawszę będę czytać ;-D

    Trzymaj się w tym Londynie ;-D
    (Boże, jak ja ci zazdroszczę!)

    Buziaczki <333

    OdpowiedzUsuń
  2. niee, prosze no ;( Londyn tam bedziesz miala pelno pomyslow, no zlituuuj sie ! ranisz mnie :( nie badz taka no ja tak kocham to opowiadanie. proooosze no ;( ale jesli musisz ja rozumiem, ale wroc . obiecaj ze wrocisz! pzyrzeknij ! no a teraz ide plakac dzisiaj wszystko sie wali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywale ci cegłą!
    Cegłą masła!
    Możesz nawet do Chin jechać ale masz nie zawieszać!!!!!!!
    Bo ...(dokącz sobie;D)
    WENY!<33

    OdpowiedzUsuń