niedziela, 2 grudnia 2012

ROZDZIAŁ DWUDZIESTY .

Minęły 2 dni , podczas których The Wanted miało dużo wywiadów i sesji . Nie na wszystkich im towarzyszyłam , chodziłam też na próby . Wróciłam do mnie i zastałam tam samego Nialla . Odłożyłam torbę i podeszłam do niego . Był smutny , tępo patrzył się w podłogę . Zaniepokoiło mnie to .
- Niall , wszystko dobrze ? - spytałam i położyłam rękę na jego ramieniu .
- Tak ... - wymamrotał - Chyba ..
- Czemu ? Może pomogę .. ?
- Nie , nie .
- Niall , proszę cię . Powiedz mi .
- Chłopaki się ze mnie nabijają ... - wyszeptał i przeniósł swój wzrok na mnie .
- Czemu ? - nie rozumiałam już niczego .
- Nabijają się , bo twierdzą że ja ... ciebie kocham . I to jest .. prawda . - powiedział i wstał . - Muszę iść . - wyszedł . Jego słowa powoli do mnie docierały . A jeśli On mnie naprawdę kocha .. ? To kółko zamknięte bo ja kocham Nathana . Usiadłam na kanapie i włączyłam telewizje . Akurat na MTV i akurat na wywiadzie z chłopakami .
- Nathan , kolejne pytanie skieruję do ciebie . - powiedziała prezenterka . - Jak ci się układa z Evangeline Cortez ? Jesteście przecież razem .. - w tym momencie mina Nathana zmieniła się diametralnie .
- Układa nam się świetnie . Naprawdę . Bardzo ją kocham i cieszę się że stanęła na mojej drodze . Przyniosła mi szczęście i spokój którego w ostatnim czasie dużo nie zaznałem . -powiedział i spuścił wzrok .
- To gratuluje wam . Chodzą pogłoski że jest ona tancerką . W internecie zamieszczono ten filmik . Spójrzmy . - powiedziała kobieta . Pokazali film na którym tańczymy .
- Tak , Ev jest streetdancerem . Jest świetna ! - powiedział Tom , widzący zakłopotanie Natha .
- Nie wątpię ! - dziewczyna odwróciła się do kamery . - Dziękujemy i zapraszamy w przyszłym tygodniu .
Minęły pół godziny a do pojedynku zostało mi 40 minut . Czekałam za nimi ale nie przyszli . W końcu pojechałam na miejsce bitwy . Tłum ludzi się już zebrał , nasi wrogowie również byli . Przy scenie stało One Direction . Myślałam że się wścieknę . Cisnęłam torbą o ziemie , Luke mnie uspokajał .
- Luke , chłopaków nie ma . - powiedziałam cicho .
- Nie przejmuj się , być może coś im wypadło . Zobaczą to w telewizji . Musimy to wygrać , Ev .
- Wiem . Wygramy . - uśmiechnęłam się i wybiegliśmy na scenę . Zatańczyliśmy i wygraliśmy . Poszliśmy za kulisy . Na kanapie siedziało całe TW . Przytuliłam Nathana , wszyscy nam gratulowali . Byłam szczęśliwa że zobaczył to widowisko . Pocałowałam go . Pierwszy raz JA go pocałowałam nie On mnie . Tom podniósł mnie i kilka razy zrobił kółeczko ze mną na rękach . Cieszył się jak małe dziecko . Był dla mnie naprawdę jak brat . Pocałowałam go w czoło , bo Nathan już się bulwersował . Kiedy Tom mnie postawił , za kulisy wszedł Louis .
- Gratuluje występu . - uśmiechnął się . - Myślę że powinnaś z Niallem porozmawiać .
- Nie martw się o to . - odparłam . Chłopak wyszedł a Nathan miał dość dziwną minę .
- O co chodzi .. ? - spytał po chwili milczenia .
- O nic . Po prostu pogadać . - powiedziałam i nerwowo założyłam kosmyk włosów za ucho .
- Mhm . A ja nazywam się Madonna . - spojrzał mi głęboko w oczy .
- No tak , Nath . - wtuliłam się w chłopaka . - Nie bój się , jestem przy tobie .
Wróciliśmy do domu . Chłopaki , Claudine i Gabrielle chcieli oblewać moje zwycięstwo . Poszłam do pokoju Nathana . Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to fortepian z otwartym zeszytem . Podeszłam do niego.


_________________________________
Bosz ... ;x
Jakby co w tym filmiku , grupa Ev to ci niebiescy xd ^.^
Kocham was , za to że pomimo tego że to są badziewia , czytacie to ;3
Dziękuję ! <3




5 komentarzy:

  1. Czemu przerwałaś w takim momencie ?! Jak ty tak możesz ?!
    Rozdział świetny, niecierpliwie czekam na następny :D !
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa pierwsza!
    Jaki zaciesz ;-D

    Rozdział świetny ;-D
    Niall ją kocha?! Tak nie można!

    Dawaj następny, bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE MA TRUPÓW, JEST DOBRZE. :D
    Niall się zakochał. I tak go nie lubię. Znaczy, z tej całej piątki Niall ma u mnie najwięcej szacunku. :D I może Liam. xd No ale okok.
    Cieszę się, że wygrała. <3
    No. I mam nadzieję, że nikt nic znowu nie zepsuje. :D
    Weny c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszesz dzisiaj kolejny ? :) Czekam ! :) Dobrze mi sie to czyta ! :)najlepiej romantyczne sytuacje z Nath ! ♥

    OdpowiedzUsuń