niedziela, 23 grudnia 2012

ROZDZIAŁ CZTERDZIESTY .


Sekundę przed  uderzeniem , Nathan popchnął mnie na chodnik . W efekcie leżałam na nim . Wstał i spojrzał mi w oczy .
- Wiesz co mogło się stać ?! – wykrzyczał , trzymając w dłoniach moją twarz .
- Tak , wiem ! – odkrzyknęłam i przytuliłam go . Padał śnieg , śnieżynki wesoło spadały na rumiane policzki Nathana , zostawiając mokry ślad . Kciukiem pogłaskał mój policzek . Ta romantyczna chwila trwałaby dłużej gdyby nie Tom który popchnął nas w stronę domu . Poszłam porozmawiać z Ashley , wszystko sobie z nią wyjaśnić . Po 23 poszłam spać , tym razem w koszulce Natha i jego spodniach dresowych . Obudziła mnie Claudine o 8 (!) . Ubrałam bluzkę Sykesa z napisem „Epic Fail” i do tego mojej rurki . Ash i Gabrielle stały przy garażu i czekały na nie wiadomo co . Założyłam buty i kurtkę i doszłyśmy do nich .
- To jedziemy ? – spytałam na co Gab przewróciła oczami .
- Czekamy aż łaskawie pan Thomas da mi kluczyki . – odpowiedziała .
 Po chwili z domu wyłonił się Parker i rzucił Gabrielle kluczyki do Audi . Usiadłam z Ashley z tyłu i odjechałyśmy . Skierowałyśmy się rzecz jasna , do galerii handlowej . Weszłyśmy do sklepu z różnymi bajerami . Nie miałam kompletnego pojęcia co kupię Nathowi . Ashley wzięła Maxowi bluzkę z napisem „Sexy tata” . Claudine kupiła Tomowi smoczek . Gabrielle wzięła dla Jaya pudełeczko na skittelsy i zabawkę dla Neytri . Ja miałam problem . Błądziłam po sklepie , usilnie szukając czegoś odpowiedniego . W końcu ukazał mi się właściwy upominek . Miejmy nadzieję . Na wieszaczku wisiał łańcuszek zwieńczony wisiorkiem w kształcie tabliczki . Takie wisiorki noszą wojskowi . Od razu złapałam rzecz i podeszłam do kasy . Poprosiłam o wygrawerowanie „Nathan & Evangeline” . Po 15 minutach prezent świąteczny był zapakowany . Zapłaciłam i udałam się do dziewczyn , które cierpliwie za mną czekały na holu galerii . Wsiadłyśmy do samochodu i pomimo padającego śniegu , bezpiecznie wróciłyśmy do domu . Chłopaków jeszcze nie było . Schowałyśmy pod choinką prezenty dla chłopców i włączyłyśmy film w telewizji . Akurat leciała „Opowieść Wigilijna” , ulubiony film Claudine .
Pod wieczór The Wanted wróciło do domu . Postąpili z prezentami tak jak my . Wlazłam Nathanowi na barana i poszliśmy do jego pokoju . Brunet włączył Play Station i zaczął grać . Nie mogłam uwierzyć w to co widzę .
- Nathan ? – powiedziałam zakładając ręce na ręce .
- Tak , skarbie ? – mruknął nie odrywając wzroku od telewizora .
- Ja tu chcę z tobą romantycznie spędzić wieczór a ty co odprawiasz ..
- No przepraszam , przepraszam . – wyłączył grę i położył się na łóżku . Zdjęłam bluzkę i spodnie . Usiadłam na nim okrakiem . – A to co ? Prezent świąteczny ?
- Dodatek . – zaśmiałam się i zaczęłam go całować .
Chłopak jak zaczarowany położył dłonie na moich pośladkach i pochłaniał moje pocałunki . Zdjęłam mu bluzkę i odpięłam spodnie . Zdjął je i przeturlał nas tak , że był nade mną . Całował i lizał moją szyję i obojczyk . Podobało mi się , odchyliłam szyję do tyłu , dając mu większe pole do popisu . Czułam jego ciepły , szybki oddech na skórze , przyprawiający mnie o ciarki . Przyjemne ciarki . Odpiął mi stanik i zdjął go . Spojrzał mi w oczy a ja pokiwałam głową . Nathan masował moje piersi a potem zaczął je delikatnie całować . Zacisnęłam pięści na prześcieradle . Chłopak zjechał językiem na mój brzuch , zostawiając na nim mokre odciski warg . Zsunął powoli moje majtki . Całował mnie w uda , schodząc coraz bliżej pochwy . Zdjęłam mu jego bokserki , założył prezerwatywę . Przysunął się do mnie i powoli , aby sprawić mi najmniej bólu wszedł we mnie . Z czasem przyśpieszał aż w końcu obydwoje podnieceni do granic wytrzymałości dostaliśmy orgazmu . Położył się obok mnie , twarzą w moją stronę . Zamknęłam oczy i uśmiechnęłam się . Jego oddech się normował tak jak mój . Swoją dłoń ułożył na moim policzku . Spojrzałam w jego oczy , w których błyskały się iskierki radości i podniecenia . Pocałował mnie a ja położyłam głowę na jego torsie . Zasnęliśmy zmęczeni ale też zadowoleni .

___________________
Nie mam talentu do pisania scen +18 xd
Jeśli nie dodam rozdziału to chce wam życzyć Wesołych Świąt <3

9 komentarzy:

  1. Nie masz talentu???
    To było świetne!

    Wesołych Świąt <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaaak ! no sex jest ! w końcu!
    zakupy xd
    hahahhaba co ja mam duzo komentowac?
    zajebisty, a i next to ma być <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty . !!
    Gabrysia lubi :DD
    Dawaj nn !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam sobie czytam a oni tu sięsekszą^^
    Smoczek?
    Hahaha!
    Siostrzyczko moja ty kochana!
    A tego bloga o 1D usuwam bo nikt nie czyta.
    Tak jak Ada tylko jej czytali.
    Wgl jakas taka do dupy jestem:c
    Ale co ja bd pierdoli o sb to twój blog:)
    WESOŁYCH!
    All i want for christmas it's neeeeeext!
    Weny<33

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam sobie czytam a oni tu sięsekszą^^
    Smoczek?
    Hahaha!
    Siostrzyczko moja ty kochana!
    A tego bloga o 1D usuwam bo nikt nie czyta.
    Tak jak Ada tylko jej czytali.
    Wgl jakas taka do dupy jestem:c
    Ale co ja bd pierdoli o sb to twój blog:)
    WESOŁYCH!
    All i want for christmas it's neeeeeext!
    Weny<33

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu mi się blogi pojebały;D
    Ten smoczek to nie tu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty, udało się *-* xd
    Bo tak to zawsze to cholerstwo albo nie wyświetlało mi okienka do wpisania komentarza -,- albo nie pojawiało mi się to "komentarz jako: …" i nawet jako anonim wysłać nie mogłam -,-
    Ale nareszcie się udało :D
    a teraz do rzeczy..
    rozdział ZAJEBIASZCZY *-* jak zawsze ^^
    Sexytime ♥ ;d
    Dawaj nexta :>
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń