wtorek, 4 grudnia 2012

ROZDZIAŁ DWUDZIESTY TRZECI .

Obudziłam się po 10 , obok mnie zamiast Nathana była karteczka . " Ev , musiałem jechać na próbę odnośnie tego koncertu . Bądź u nas o 15 . Do zobaczenia . Kocham Cię , Nath . " Ubrałam się , uczesałam i zeszłam na dół . W salonie siedział Taylor i rozmawiał przez telefon . Z Niallem . Kiedy mnie zobaczył , uchylił telefon .
- Tay , powiedz mu że chcę z nim pogadać . O 12 w "Scream" . - powiedziałam i poszłam do kuchni , zjeść śniadanie . Taylor dołączył się . Usłyszałam w radiu IFY , więc zaczęłam śpiewać do piosenki . Taylor nagrywał mnie dla zabawy telefonem . Wybaczyłam mu to że odtrącał mnie od Natha . Martwił się o mnie . Ubrałam buty i wyszłam . O umówionej godzinie byłam w lokalu , blondyn siedział przy stoliku w kącie . Usiadłam na przeciw niego . Uśmiechnął się na mój widok .
- Chciałaś porozmawiać ... - zaczął .
- Tak . Słuchaj , mam do ciebie szacunek ale nic do ciebie nie czuję . - powiedziałam na wydechu .
- Wiem i muszę się z tym pogodzić . Nie przejmuj się , nie będę właził do waszego związku .
- Dzięki .. Możemy się kolegować , ale wiesz ... Nie chcę by twoi koledzy to jakoś wykorzystali .
- Spokojnie . Załatwię to . - znów się uśmiechnął a ja odwzajemniłam uśmiech .
- Dzisiaj chłopaki mają koncert .. Wy też ?
- Tak . Najpierw my występujemy , potem oni . Uważam że powinniśmy się wszyscy pogodzić ..
- Też tak myślę , ale nic nie poradzisz na to że oni nie chcą . - poklepałam go po dłoni . Siedzieliśmy jeszcze z pół godziny tak . Potem wyszliśmy z kawiarni . Horan zaoferował że odprowadzi mnie pod dom Tw . Szliśmy , gdy znów poczułam że ktoś za nami idzie . Przysunęłam się do Nialla . Niall spojrzał na mnie pytająco . Ktoś złapał mnie za ramię i uderzył w twarz . Upadłam na beton i miałam mroczki przed oczami . Niall rozejrzał się , oprawca wyjął nóż i zaczął iść w moją stronę . Blondyn kopnął go w brzuch , jednak oberwał w głowę z butelki . Przyszedł znajomy zakapturzonej postaci . Jeden mnie złapał i zakleił usta taśmą , drugi bił mnie po głowie . Mój towarzysz leżał nie przytomny . Chłopak w kominiarce wziął mnie na ręce . Ostatkami sił zauważyłam że wkładają mnie do bagażnika czarnego samochodu . Później zemdlałam . Obudziłam się w jakimś jasnym pomieszczeniu . Za pewne była to rudera . Byłam związana i miałam zaklejone usta . Nikogo ze mną nie było . Bałam się strasznie . Było mi zimno , drżałam . Do moich oczu napłynęły łzy . Próbowałam się wyswobodzić z więzów , jednak nie udało mi się . Co więcej , narobiłam sobie większe rany na nadgarstkach . Wszystko mnie piekło . Modliłam się aby ktoś się zorientował i zadzwonił na policję . Aby zrobił cokolwiek . Wyobraziłam sobie Nathana i chłopaków . Jednak przede wszystkim jego . Zapewne bardzo się martwił ... Wyprostowałam nogi , bo bardzo mnie bolały . Prosiłam Boga aby nic mi nie zrobili . Siedziałam tak jakiś czas kiedy do pomieszczenia wszedł ...


______________________________
Nie będe taka ...
To porwanie opiera się trochę na teledysku do IFY ;3
Taka tam akcja xdd
A was podenerwuję tym Horanem ^^
A co mi tam :x
Też was kocham <3
DEDYK DLA K. & Just XD
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

3 komentarze:

  1. O BOŻE!
    Nie rób mi tego!
    Kto ją porwał?!
    Kto tam wszedł?!!!!

    Jesteś po prostu fantastyczna!
    Czekam na następny, ale szybciutko, bo zaraz na zawał zejdę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Y kto to będzie ? o.o
    ja to kurwa nie wiem ;(
    no ten no to przez NIALL'A!!!
    ja wam to kurwa mówię. a tych chuji to zajebać. a teraz pewnie wbił ktoś z fajf hujekszon... No a więc wypierdalać z życia Ev i The Wanted. Zbliżcie się do nich a rozpierdole ! obiecuję.
    W NASTĘPNYM, MA BYĆ HAPPY, NATHAN JĄ ODNAJDZIE A JAK NIE TO JA ZNAJDE. ale ja rozpierdol taki zobie że no .
    zajebisty, mała xX
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwa rozdziały serio fajne. c:
    ciekawe kto ją porwał. xd
    weny c:

    OdpowiedzUsuń