wtorek, 27 listopada 2012

ROZDZIAŁ SZESNASTY .

Nathan całował moją szyję , obojczyk aż doszedł do brzucha . Rysował na nim jakieś ślady . Potem zaczął mnie łaskotać i delikatnie gryzł moją skórę . Głaskał mnie po głowie . Ciągle sie śmialiśmy . Tę cudowną chwilę zepsuł Jay , wchodzący do pokoju . Nath zmarszczył brwi a ja zmierzyłam Jaya .
- Czego ? - spytałam ale lekko się uśmiechnęłam .
- Dzwoniła kuzynka Sykesa , nie długo przyjedzie . - powiedział loczek i spojrzał na bruneta .
- Takie to ważne ? - zadał pytanie chłopak i uniósł brew .
- No , wiesz co się dzieje jak ona przyjeżdża . - zaśmiał się i wyszedł . Ubrałam bluzkę którą wcześniej zdjął mi Nath i podeszłam do niego . Był zamyślony .
- Coś się stało .. ?
- Nie , nic . - powiedział i spojrzał na mnie . - Kocham cię jak wariat . - szepnął i czule mnie pocałował . Zeszliśmy na dół , gdzie wszyscy tańczyli . Zrobiłam minę w stylu WTF ? A oni swoje .
- O ! Młodzi przestali się seksić ! - zawołał Max i się zaśmiał jakby był naćpany . Nasza reakcja była szybka . Rzuciliśmy się na Jaya i zaczęliśmy go łaskotać i bóg wie co jeszcze . Claudine odciągnęła mnie na bok .
- Ev , to przyszło do ciebie . Znalazłam pod twoim domem , jak szłam do chłopaków . - powiedziała .
- Dzięki . - uśmiechnęłam się ale w środku wcale nie byłam uśmiechnięta . Koperta była zaadresowana do mnie , tym samym pismem co ostatnie listy . Poszłam do łazienki . I rozdarłam kopertę . W środku był jak się domyślałam list od Anonima .
" Evangeline ,
No cóż . Nie słuchasz mnie i nie masz zamiaru . Nie wiem jak do ciebie przemówić . Przesyłam zdjęcie , jeden z potwierdzeń mojego twierdzenia .
                                                                        Anonim .

Zgniotłam papier i wyjęłam z koperty zdjęcie . Automatycznie do moich oczu napłynęły łzy . Zdjęcie przedstawiało Nathana z jakąś dziewczyną . Całują się . Namiętnie . Spojrzałam na datę która głosiła że zdjęcie wykonano ... 2 dni temu ! Upuściłam zdjęcie na podłogę i wybiegłam z łazienki . Odepchnęłam Nathana pytającego się co mi jest . I Claudine przerażoną . Kątem oka spostrzegłam jak Tom wchodzi do łazienki . Wybiegłam z domu i pobiegłam w kierunku mostu .

PERSPEKTYWA TOMA .
Wszedłem do łazienki a tam na podłodze rozdarta koperta , jakiś list i zdjęcie . Podniosłem je i zobaczyłem co na nim widnieje . Wściekłem się nie miłosiernie . Przez chwilę chciałem gnoja zabić . Cisnąłem zdjęciem o ziemie i wyszedłem z łazienki . Uderzyłem Nathana z prawego sierpowego . Leżał na ziemi więc go kopnąłem w brzuch . Max z Jayem mnie odciągnęli ale wyrywałem się . Młodego podniósł Siva i Claudine .
- Za co to ? - wydarł się chłopak .
- Z kim ją zdradziłeś ? - krzyknąłem - Jesteś szują , niczym więcej . Takich jak ty powinno się zdeptać !
Claudine poszła i wzięła zdjęcie . Jej mina była zdziwiona , gniewna i jednocześnie smutna . Bez słowa podała je Sykesowi . Ten wziął obrazek do ręki . Po chwili rzucił zdjęciem gdzieś .
- To jest nie prawda ! Ja jej z nikim nie zdradziłem ! - darł się - To fotomontaż !
- Fotomontaż ?! Weź się zastanów ! - zacisnąłem pięści - Jeśli coś jej się stanie przez ciebie , zabiję cię ! Przysięgam ! - wyrwałem się chłopakom i poszedłem do siebie do pokoju .



__________________________________
Nie zabijajcie ! C:
Przepraszam , no .
Taki smutny i gniewny .. -,-
Jeszcze za tydzień wyjazd ...
Masakra jakaś xD
Do następnego . ;3
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

3 komentarze:

  1. ten anonim to jakiś chuj jebany i tyle....
    to jest Horan ja wam to mówie! Idioooota ! Tępić go .
    Wspaniały związek a tu wpiedoli sie dziecko i myśli że błyszczy -,-
    rozdział cudowny, a ze względu na mój humor to po prostu zajebiooza . :-)
    koleejny chce . ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. jak do na most ?
    jaki do cholery most ?
    chce się tylko mostem przejść, żeby dojść szybciej do domu, tak ?
    A JAK SOBIE COŚ ZROBIĘ TO jkdsnfjkxIdksfjndmsakl. nie wiem co zrobię, ale będę zła. -.- xd
    No i jestem zła.
    znowu.
    czemu on ją zdradził. :c
    CZEMU ? :c
    no. to weny<3
    I MAM SZCZERZĄ NADZIEJĘ, ŻE SAJKS MÓWI PRAWDĘ I TO FOTOMONTAŻ.
    odmeldowuję się. xd
    aaa. ps. pspspps. mogłabyś informować mnie o nn na tt? :D prooszę C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak on mógł ją zdradzić ?! :OOO
    rozdział jak zwykle świetny ♥
    Czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń