niedziela, 11 listopada 2012

ROZDZIAŁ SIÓDMY .


Zlustrowałam nowo przybyłego gościa . Co chwila unosiłam brew , kiedy coś mówił . Taylor zauważył moją niechęć do jego znajomego . Wyszłam z domu i skierowałam się do Natha . Bez pukania weszłam i zauważyłam chłopaków w salonie . Usiadłam na fotelu i głośno westchnęłam .
- Coś się stało ? – spytał Tom .
- Nic takiego .. – odparłam . – Tak , stało się . 
- Opowiadaj . – zachęcił Siva .
- Dzisiaj przyszedł odwiedzić Taya jego znajomy . Nie wiedziałam kto to aż do chwili kiedy przyszedł do nas . 
- Kto to ? Mów ! – ponaglał niecierpliwie Jay .
- Bo to jeden z One Direction . – rzuciłam krótko .
- Co ? Kto ? – zawołali wszyscy .
- No .. Horan . Niall Horan . – powiedziałam , patrząc w czubki butów .
- O żesz kurka włochata . – rzekł mądry jak zwykle Tom .
- Tsaa . 
- Nie ma co się przejmować . – odparł Nathan , siedzący na stole .
 Po chwili zaproponował mi wyjazd do lasku pod Londynem . Taka wycieczka . Zgodziłam się . W 20 minut wyszykowaliśmy się i ruszyliśmy w drogę . Wyjechaliśmy z Londynu .
- Fajny jest ten las do którego jedziemy . – uśmiechnął się do mnie .
- Nie wątpię . – szepnęłam . 
- Kocham Cię , Ev . – powiedział cicho i złapał mnie za rękę . Spojrzał mi w oczy . Odwróciłam wzrok i zobaczyłam oślepiające światła innego samochodu .
- Nath uważaj ! – krzyknęłam jednak było za późno . Z impetem uderzyliśmy w inny samochód ..


_________________________________________

Mało komentów .. -.-
Ciekawe kto to czyta .. :C
Tak , wiem że krótki . Możecie zabić . 
Ale następny będzie dłuższy i ...
A co będę zdradzać , zobaczycie XD
Pisany był przy megaa smutnej piosence , nie pamiętam
jednak nazwy noo . ;c I przy I'll be your strenght . <3


2 komentarze:

  1. Świetne :*
    '- Nath uważaj ! – krzyknęłam jednak było za późno . Z impetem uderzyliśmy w inny samochód ..'
    Przez cb moja herbatka (^^) ucierpiała.
    Czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O MÓH WIELKI BOSH!
    Moje serce stanęło!
    Zabije cię!
    Weny<33

    OdpowiedzUsuń