niedziela, 4 listopada 2012

ROZDZIAŁ CZWARTY .


Podczas seansu , nie odbyło się bez wygłupów . Chłopacy wariowali na wszystkie możliwe sposoby . Tom udawał Bonda , Max jego wroga , a Jay kochankę Bonda . No i się zaczęło . Zaczęli biegać po domu , udając pościg . Broń zrobili sobie z poduszek a pociskami były skarpetki Sivy . Ja z Nathanem siedzieliśmy w kącie dla bezpieczeństwa . Siva nagrywał to wszystko oczywiście tak żeby tamta trójka nie widziała . Nagle Max poślizgnął się i bum . Walnął tyłkiem o podłogę na co wszyscy zaczęliśmy się skręcać ze śmiechu . On tylko patrzył się na nas jak na idiotów na co jeszcze bardziej się śmialiśmy . Po 2 godzinach szalonej zabawy , usiedli w spokoju i odpoczywali . Siva zamówił pizzę , która dotarła po 40 minutach . Zaczęliśmy jeść .
- Ej , Ev podaj nam swoją nazwę na tt . – powiedział Tom męczący się z meeega ciągnącym się serem .
- A co cię to ? Nathan wam poda . – uśmiechnęłam się i spojrzałam z politowaniem na czynności Parkera .
- Masz rodzeństwo ? Skąd jesteś ? – spytał Siva popijający pizzę colą .
- Nie mam rodzeństwa , i urodziłam się w Polsce . Jak miałam 5 lat przeprowadziłam się z rodzicami tutaj . 3 lata temu mój ojciec zmarł . – powiedziałam na co wszyscy zmarszczyli brwi .
- Nie rozpamiętujmy tego , bo nie ma co . – powiedział Jay i stuknął Nathana w ramię . Ten na niego spojrzał z miną „czy cię poyebało chłopczyku ?” . Tom się zaśmiał i przez przypadek opluł Maxa . Ten popchnął Sivę a Siva wpadł na Toma . Nie spodobała mi się ta gra więc podziękowałam po cichu i odeszłam od stołu . Usiadłam na kanapie i patrzyłam się na nich gdyż salon i jadalnie dzieliła ściana w której był otwór przypominający okno . Uśmiechnęłam się pod nosem . Chyba zacznę liczyć te uśmiechy . Wyjęłam telefon i zorientowałam się że jest po 21 . Poszłam do chłopaków którzy kontynuowali swoją durną grę . Powiedziałam że idę i pożegnałam się z nimi . Nathan chciał mnie odprowadzić ale mu zabroniłam . Po 10 minutach byłam u siebie , mieszkaliśmy dość blisko siebie . Wzięłam prysznic i przebrałam w piżamę . Weszłam na laptopa oczywiście na tt . Chłopacy zdążyli mnie follnąć i tak dalej . Nie obyło się bez komentarzy od fanek Nathana typu „Zostaw go dziwko !” . Ale też były pozytywne komentarze co mnie ucieszyło . Usłyszałam stukanie do okna co mnie zdziwiło ponieważ mój pokój mieścił się na 1 piętrze .Spojrzałam przez okno – to był Nathan , rzucający monetami . Otworzyłam okno .
- Głupi jesteś ?! Jest po 22 . Jest zimno ! W ogóle co ty robisz ? – krzyknęłam .
- Nie obchodzi mnie zimno ani godzina . Jestem głupi z miłości . Chodź do mnie ! 
- Jestem w piżamie ciołku ! 
- No i co ? Chodź ! – krzyknął i uśmiechnął się szeroko . Zamknęłam okno i ubrałam bluzę i spodnie od dresu . Pobiegłam do niego . Przytulił mnie i pocałował .
- Dobra , teraz idź do domu . – powiedziałam i pogłaskałam go .
- Julio , moja Julio . Musiałem cię ujrzeć , o ukochana . – uśmiechnął się i patrzył mi w oczy.
- Nathan , czy ty coś brałeś ? – spytałam .
- Ja ?! Tylko pigułki miłości ! – pocałował mnie w czoło . – Moja Julio …
- Boże , Nathan ogar człowieku . Też cię kocham . 
- Ukochana czy pocałujesz mnie ? 
- Nathan matole , zaraz zadzwonię do Toma i zapytam się czy nie piłeś . 
- Mówię że nie piłem i nie brałem . Czemu ty mi nie wierzysz , moja Evangeline ?
- To już nie jestem Julią ? – zaśmiałam się – Dobra , wierzę . Ale już idź , jestem zmęczona .
- Oczywiście Evangeline . Twój Romeo będzie śnił o tobie – pocałował mnie i odszedł . 
Wróciłam do domu i się zaczęłam śmiać jak wariatka . Aż mama przyszła sprawdzić . Poszłam do mojego pokoju i spojrzałam na wyświetlacz :
Pamiętaj że cię kocham ! Masz śnić o mnie ;** Do jutra , pozdro od Chłopaków . 
Znów się uśmiechnęłam , odłożyłam telefon i położyłam się spać . 



_______________________________________________
Mam dobry humor , więc dodałam . :3
Dzięki Nikki ; * za wsparcie XD 

Nie lubię poniedziałków ! -.- :C

Nathan ^^ Musiałam dodać . ;P

2 komentarze:

  1. "Tom udawał Bonda , Max jego wroga , a Jay kochankę Bonda "
    W tym momencie mój toscik został wypluty na ekran;D
    Nathanielek romantyk^^
    Me Gusta*-*
    Zajebisty rozdział!
    Weny<33

    OdpowiedzUsuń